محل تبلیغات شما
فکرش را بکن! یک جنگ به تمام معنا با حضور همه ما درست مثل فیلم های گلادیاتوری…
 آن هم نه در عهد روم باستان، همین حالا در اوایل ۲۰۲۰
آن هم نه،یکبار و دو بار هر روز و همه روز
آن هم نه یک نفر و صد نفر و هزار نفر ، میلیونی!
هر روز ما شاهد نبرد چند میلیون محتوا هستیم که بر سر غنیمت های اینترنت نبرد می‌کنند. غنایمی مانند رنک و رتبه و بازدید و مشتری…

باور کنید درست همین طور که می گویم، گله گله واژه ها به هم می ریزند، و کلمه‌های همدیگر را آش و لاش می کنند، بخاطر همین یک مشت… نه دلار نه! 
 دستیابی به جایگاه،اینترنتی بهتر
هر روز ۲ میلیون محتوا در پهنه اینترنت برای تسخیر یکی گوشه‌‌های دنج و دونبش! گوگل با هم رقابت می‌کنند. 
دیالوگ منطقی و مشترکی در این دوئل ها وجود دارد که حتمن شنیده اید
رتبه اول به اندازه هر دو ما جا نداره، هفتیرتو بکش!

باید خودتان را از میان این ماراتن میلیونی که هر روز انتشار می‌شود بالا بکشید. 
خب! می خواهید چه کنید؟ می مانید یا می‌میرید!؟ 

هرکس به غنیمت های اینترنت چشم دوخته و می خواهد یک گوشه از گوگل را برای خودش فتح کند با من بیاید!
من راه پیروزی محتوایی را نشانتان می‌دهم. شما هم در عوض من را همراهی ‌می‌کنید، چطوره؟ یک بازی برد، برد. منتی هم روی هم نداریم 
پس، دمبالم بیایید!
 تکنیک های نوشتن محتوای قدرتمند و پیشی گرفتن از دیگر رقبا در حوزه کار خودتان.
می‌خوایم نقشه رو مرور کنیم. حواستون به من باشه لطفا
چرا از محتوا نتیجه مطلوب را نمی گیرم؟ دقیقا چه کنم؟

اصول تولید محتوا
عنوان

اصول تولید محتوا را بخوانید مفاهیمی که در عین سادگی نیروی خارق العاده ای به نیروی محتوای شما اضافه می کند.

همه می‌دانید عنوان چقدر مهم است. از من بپرسید میگویم برای نوشتن یک محتوا، ۸۰ درصد وقت را صرف عنوان و ۲۰ درصد باقی مانده را صرف بقیه کارها کنید.
برای پرداخت متن، سئو، خوانایی، انتشار و توزیع محتوا ۲۰درصد 
نوشتن یک جمله عنوان، به تنهایی ۸۰ درصد وقت و انرژی خود را بگذارید.
توانستم اهمیت عنوان را بگویم یا نه؟
 طبق آمار ۸۰ درصد کاربران فقط عنوان را نگاه می کنند و اگر خوب بود ادامه می دهند. پس ما هم همین کار را می کنیم.
 پرانتز باز!
تا اینجا نوشته من شبیه سایرین بود، اما از اینجا به بعد نه
اغلب محتواهای آموزشی، یک موضوع مهم را مطرح می کنند و مدام درباره اهمیت آن داد و فریاد می کنند.
 چیزی که یک ارزن هم به درد کاربران نمی خورد.
 عنوان مهم است! قبول ، خب چه کار کنیم که عنوان های ما خوب شود موضوعات ما جذاب باشد.
اول برای ابراز انزجار، سه بار پشت سر هم از این محتواهای آموزشی غلط اعلام انزجار می‌کنیم.
 ننگ بر نویسنده کم فروش
 سنگ بر مدرس بی سواد 
دنگ رو وبمستر بدنویس
وبمستر حیا کن محتوا رو رها کن!
بی سواد نگا کن، یاد دادن ُ دیرین دین

 فوت و فن و،تکنیک های کاربردی عنوان نویسی


 و از این حرف‌ها اما چه کنیم که بین ما قدرت مند شود و موضوعات ما همانی باشد که کاربر می پسندد و برای ما بازدید و چیز های خوب بر مقام بیاورد

موضوع کار شما چیست اگر مشکل سوژه و ایده پردازی دارید و نمی توانید موضوع دل کسب و کاربر پسندی پیدا کنید دست به دامن چه ها شوید ببینید کدام یک از این ها به فعالیت شما میخورد و احیاناً موضوع خوبی از آب درمی آید لطفاً کمی انطباق و مدیریت را در خودتان تقویت کنید شما هر کاری که باشید می توانید موضوع را در این ساختارها بگنجانید و عناوین فوق العاده نیرومند به دست بیاورید هیچ فرقی ندارد که یک فوتبالیست هستید ساندویچ‌فروشی می کنید یا گوشی موبایل اینها عبارت های کلی هستند که محتوای شما را جذاب و مفید می کنند چیزی که کاربر دوست دارد.
 روی (چه) ها تمرکز کنید!
چیست
 چگونه
 چرا
چقدر
 چه آسیبی
 چه ظرفیتی
 چه سودی
 چه زیانی
 چه مزیتی
چه ایرادی
چه خطری
چه زیبایی هایی
چهونقطه قوتی
 چه نمونه‌هایی
چه انواعی
 چه چهره هایی 
چه فروشندگانی
 چه بازارهایی
 چه اخباری



یکتا است: مخاطب مورد نظر شما ممکن است مقالات مشابه متن شما را خوانده باشد. اگر عنوان شما منحصربفرد نباشد، آنها فکر می کنند تفاوتی با متن های قبلی که خوانده اند ندارد. باید مطمئن شوید که کسی از عنوان مشابه مقاله شما استفاده نکرده است.

مفید است: باید اطلاعات کافی در اختیار خواننده بگذارید تا دلیلی برای گذاشتن وقت ارزشمند خود جهت مقاله شما داشته باشد.

ضروری است : چیزی که خواننده را وادار می کند متن را طوری بخواند که چیزی از قلم نیفتد.

علمی است : عنوان باید نشان دهد که خواندن متن مزیتی برای خواننده دارد.
 استفاده از میزان و اعداد

سخت نگیر... این روزها محتوای من چیست؟!

سرویس تولید محتوای فارسی

اپلیکیشن میهن بلاگ

هم ,یک ,های ,محتوا ,ها ,روز ,می کنند ,هر روز ,از این ,۸۰ درصد ,توانید موضوع

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ویکی دانش - (نمایشنامه طنز دهه فجر 1398 ) amini-karateh Kyla's memory Charles's notes سیاست و پژوهش، دکتر مجتبی مقصودی Margaret's page دیجی تیم شاه کمان صفحه ی وب " هادی شریعتی" دیزل ژنراتور های دویتس /DEUTZ GENSET IN IRAN